Monday, February 15, 2010

CERITA DI SEBALIK KES LIWAT ANWAR 1998

Ada dua hikayat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Perkara ini pernah terdedah pada 1998. Namun ia lenyap kerana cerita mata lebam lebih hebat.
Namun setelah mata tidak lagi lebam, Anwar kena jawab perkara ini.

Hikayat 1:

Bukan bukan bukan, Tapi ...

Oleh Cakap Pasal (http://theunspinners.blogspot.com)

Bukan Anwar, bukan Azizah, bukan Karpal, bukan bukan bukan ...

Saya rasa ramai kekawan anak-anak muda tentu tidak tahu iklan Teh Boh (Boh Tea) tahun 70an. Syarikat Teh Boh ingin perkenalkan teh uncang atau tea bags yang pada masa itu adalah produk yang masih baru dalam negara kita.

Teh Boh telah membuat iklan kartun dalam TV yang sangat efektif yang berbunyi demikian :
"Bukan Bip, bukan Bop, bukan Tip, bukan Top, bukan Flip, bukan Flop, bukan micshufffle, bukan macshufffle ... bukan bukan bukan. Tapi Teh Boh"
Dalam sekejap masa sahaja, ramai kanak-kanak mula mengulangi lirik iklan ini. Dalam sekejap masa saja, sebutan 'Uncang Teh Boh' dan uncang teh menjadi kebiasaan di kalangan pengguna. Strategi iklan Teh Boh itu sangat berkesan.

Hari ini kita perlu ingatkan anak-anak muda kita pula bahawa:
"Bukan Anwar, bukan Azizah, bukan Karpal, bukan Saiful, bukan Hakim, bukan Pendakwa, ... bukan, bukan, bukan. Tapi Syamsidar Taharin."
Kita perlu ulangi bahawa sewaktu kes 1998, Mahkamah telah sahkan bahawa Forensic Polis telah jumpa kesan air mani Anwar dan Syamsidar atas sebuah tilam yang menjadi bahan bukti kes.

Anwar telah menipu terlalu ramai penyokongnya yang dhaif dengan mengadu bahawa air maninya itu telah diperah secara paksa oleh Polis sewaktu Anwar pengsan dipukul Polis. Kemudian Anwar menuduh Polis bersubahat menyapu air maninya atas tilam itu untuk sabitkan kesalahannya.

Memang benar Anwar telah dipukul sehingga matanya berlebam tetapi mustahil bagi Polis atau sesiapa pun memaksa Anwar 'menderma' air mani dengan apa cara pun. Tanpa sukarela, amat susah untuk mendapatkan air mani sesiapa pun.

Tapi jangan lupa:
"Bukan Anwar, bukan Azizah, bukan Karpal, bukan Saiful, bukan Hakim, bukan Pendakwa, ... bukan, bukan, bukan. Tapi Syamsidar bt Taharin."

Sebab soalan yang masih tidak terjawab ialah bagaimanakah air mani Syamsidar boleh terjumpa atas tilam busuk itu bercampur dengan air mani Anwar? Wahai penyokong Anwar, sila jawab ya, secara berani dan jujur.

Jika Anwar mengadu dipukul, dilebamkan, dipengsankan dan diperah air maninya, bila pula Syamsidar dipukul oleh sesiapa pun? Bagaimana pula boleh diperah air mani Syamsidar? Dan kenapa Syamsidar tidak mengadu dipukul atau dilebamkan oleh sesiapa pun?

Jadi soalannya wahai penyokong Anwar yang dhaif dan kurang daya pemikiran, bagaimanakah air mani Syamsidar boleh terjumpa bercampur dengan air mani Anwar di atas tilam yang sama?

Ingat baik-baik ya....
"Bukan Anwar, bukan Azizah, bukan Karpal, bukan Saiful, bukan Hakim, bukan Pendakwa, ... bukan, bukan, bukan. Tapi Syamsidar bt Taharin".

Hikayat 2:

Berapa lama Azmin dapat menahan desakan Afifa?

http://theunspinners.blogspot.com

Sebelum pergi Haji, Anuar Shaari telah membuat satu laporan polis yang disertakan dokumen asal yang menimbulkan isu Azmin pernah menyalahgunakan kuasa semasa bekerja dengan Anwar di pejabat TPM dahulu.

Sebelum itu, isu lama sudah mula berlegar-legar kembali di blogosphera mengenai anak mereka, Afifa yang dipercayai adalah anak Anwar Ibrahim bersama Shamsidar dan bukan Azmin. Azmin telah bersekongkol dengan doktor untuk mengambil darah anak sulongnya dan bukan darah Afifa untuk dibuat ujian DNA.

Pemergiaan Azmin dan Shamsidar ke Mekah dapat meredakan isu-isu tersebut dari ini terus menjadi panas. Sebaliknya dari Mekah, Azmin cuba lie low dari membuat apa-apa kenyataan. Paling dia takut adalah untuk mengadakan press conference dan ditanya wartawan.
Dalam dia dapat mengurus tekanan luar, rupanya timbul masaalah besar dari dalam keluarga.

Afifa sudah berulang-ulang kali menuntut dan mendesak mahu tahu siapa bapa sebenarnya. Macam-macam helah dan pujuk rayu telah Azmin cuba, tapi itu hanya dapat mereda keadaan sekejap saja.

Afifa mahukan kepastiaan siapakah ayahnya yang sebenar; Azmin atau Anwar Ibrahim? Tahulah anak remaja sekarang. Permintaannya perlu dipenuhi. Dia tidak kira apa. Apa lagi ada genetik manusia yang paling degil dan kaki melawan di Nusantara Melayu iaitu Anwar Ibrahim?

Untuk berlaku adil kepada Afifa, dia pun menghadapai tekanan di sekolah. Cerita ini sudah merebak sampai ke sekolahnya. Maklumat yang terkeluar di Internet sudah sampai ke pengetahuan kawan-kawannya.

Yang betul jadi Afifa tension betul adalah sebab ada murid-murid yang nakal sering mengejek Afifa. Mereka asyik kata Afifa bukan anak Azmin.

Tuntutan Afifa pun adalah haknya untuk tahu siapa ibubapanya sebenar. Afifa sudah tahap sekolah menengah dan remaja baya begini sudah mula rebel. Afifa sudah bertengkar dengan Azmin sampai ke tahap mendesak Azmin melakukan ujian DNA.

Azmin dan Shamsidar buat tak tahu saja. Dalam mereka kadang2 lembut dan kadang2 tegas dengan anak, mereka perlu berhati2. Takut budak ini main cakap saja pada wartawan. Habis ...

Afifa pun turut mendesak pada Kak Long. Dia asyik tanya betulkah Kak Long yang kasi darah menggantikan darah Afifah semasa peristiwa ini berlaku 10 tahun dahulu.

Azmin dan Shamsidar sentiasa celek mata melihat Afifa. Dibuatnya dia ambil rambut mereka berdua dan rambutnya untuk DNA test.

Sudahlah Anwar sedang berhadapan dengan kes liwat yang memalukan. Kes liwat boleh mengakhiri riwayat politik Anwar dan Azmin sama-sama. Kini Afifa buat hal.

Kalau kes Afifa meletup, habis spin bahawa kes dahulu adalah fitnah dan kes sodomi sekarang adalah fitnah 2 akan terbarai.

3 comments:

rahimi said...

Betul ke 10tahun dahulu kes ni pernah kecoh tapi didiamkan sahaja kerana ujian DNA mengesahkan Afifa adalah anak Azmin Ali.
Kalau betul satu lagi pembohongan Anwar akan di ketahui sekalian rakyat.Tapi biasalah penyokong tegar Anwar akan cakap ini bohong dan konspirasi kerajaan nak menjatuhkannya.

YANG GAMBI said...

Salam bro, buatlah macam mana pun, telah banyak cerita dan bukti, tapi penyangak-penyangak Anuar ini tetapi kata dia kena anianya..... itulah kebodohan mereka...

Grosir de Nature said...

de nature bersih darah