Saturday, November 7, 2009

DR ASRI LEBIH BAHAYA DARIPADA DR XAVIER?

(Tajuk asal: Antara Sikap Berat Sebelah & Pilih Bulu JAIS...)

Daripada http://exception2008.blogspot.com (Gambar Ihsan Blog Gerakan Anti PKR)

MENGAPA PENDAKWAH ISLAM BERCERAMAH DITANGKAP TETAPI KAFIR LAKNAT BERCERAMAH DI MASJID DIBIARKAN? KENAPA PERLU PILIH BULU? JAIS SILA JAWAB!!

Ini merupakan rentetan daripada isu penahanan Dr Asri yang ditahan oleh JAIS ketika memberi ceramah baru-baru ini. Persoalannya kenapa JAIS perlu bersikap berat sebelah dan memilih bulu? Adakah kerana Dr Asri menyebelahi kerajaan pusat? Adakah kerana Dr Asri tidak menyebelahi pembangkang terutama PAS yang kuat menghentam Dr Asri kerana fahaman Wahabinya itu?

Kenapa pemimpin kafir laknat Selangor memberi ceramah di masjid JAIS tidak ambil peduli. Adakah kerana dia merupakan pemimpin kerajaan laknat PKR Selangor? JAIS menurut perintah siapa sebenarnya? Siapa big bos JAIS? Sultan Selangor kah? Atau Khalid Ibrahim kah? Ataupun Anwar Ibrahim kah?

Lihat sahaja gambar di bawah ini betapa tanpa rasa bersalah mereka membiarkan pemimpin kafir memberi ceramah di dalam masjid... Adakah pemimpin kafir ini mengajak umat Islam menyembah Allah? Adakah pemimpin kafir ini mengajak umat Islam membaca Al-Quran? Adakah pemimpin kafir laknat ini mahu mengajak umat Islam melakukan amal makruf dan meninggalkan nahi mungkar?? Tidak sama sekali...

Aku pasti, antara kalangan penyokong pembangkan pasti akan merelakan perbuatan kafir laknat ini dengan mengatakan bahawa dia ingin mendalami Islam. Persoalannya, kenapa dia masih berpegang pada ajaran Kristian jika ikhlas nak masuk Islam?

Yang pasti korang sedarlah bahawa korang sedang ditipu oleh laknat-laknat ini... Mereka mempengaruhi korang untuk membolak-balikkan Islam dengan tipu daya dan muslihat mereka. Itulah orang kafir...

Korang nak tahu siapa dia KAFIR LAKNAT di dalam gambar-gambar di atas? Siapa tidak kenal dengan Dr Xavier Jeyakumar... Laknat ini pernah mencadangkan agar duit dari baitulmal, serta duit hasil kutipan zakat disalurkan kepada orang bukan Islam... Laknat ini juga pernah memperlekehkan Sekolah Kebangsaan dan mengatakan ianya terlalu 'Islamic'...

Kenapa JAIS tidak menahan Dr Xavier? Kenapa Dr Asri di tahan? Kenapa selepas ditahan tidak ada langsung sebarang pendakwaan? Seolah-olah perkara tersebut dirancang secara mendadak...

So kepada penyokong pembangkang sekelian termasuklah PAS. Di mana anda boleh melihat terdapat pemimpin PAS Selangor di dalam gambar ini... Begitu mereka memuliakan kafir laknat ini dari memuliakan kesucian masjid....

1 comment:

Faiza alih said...

.Orang Islam Sabah Seperti anak datuk harris salleh bekas ketua menteri sabah adalah contoh pemimpin yang tidak baik.nmasib baik dia kalah dalam pilihanraya wakil rakyat di pulau banggi kudat sabah.sebab dia dah lah kuat makan daging babi dan hisap najis dadah.
saya faiza alih yang berkata.
kafir yang cuba ambil kepercayaan orang dengan nama agama tetapi di belakang rakyat perangai macam syaitan.
sebab saya tahu dia seorang yang panjang lidah dan panjang tangan.tetapi penakut,dia berani kalau berkumpulan,pendek kata langsuir,dan dengan pemberian yang begitu kecil dia nak dibayar,kalau tidak dibayar dia akan tagih dan cara lanmgsuir menagih adalah tidak kelihatan.lidah mereka panjang ghaib they can cash u up.dan rampas kuasa u.
dia memberi tetapi bila u dah bawa pergi pemberiannya dia kata di belakang bahawa u curi.dia pun pandai buat-buat selamba agar buat u merasa bersalah.
dia berkata sultan mizan zainal abidin adalah bodoh-bodoh,semasa mereka berada di luar negara dahulu mereka adalah teman sebilik,dan sultan dari terengganu itupun selalu kena buli oleh orang putih dan dia jadi wira.
tetapi,sekarang,sultan mizan dah jadi raja malaysia,dia kata dibelakang dan diceritakannya kepada semua kenalan-kenalannya bahawa sultan adalah bodoh-bodoh,i anggap gazali seperti bodyguard yang tak berbayar yang masih menagih bayarannya.
written by: Faiza Alih